G
Guido
2025-11-02
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Kleine, maar gezellige zaak met supervriendelijk personeel. Leuk om eens binnen te springen voor een lekkere koffie en een wafel of pannenkoek.

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »