M
Marie-louise
2025-09-25
4.7 Beoordeling van 4.7/5

Scoremotivatie
Wij deden een fietstocht inde buurt en nadat we een lekkere koffie gedronken hadden en een leuk babbeltje gedaan hadden kregen we een goede uileg van de SUPER vriendelijke uitbaatster van Dolce vita.

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »