V
Veronique
2025-04-02
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Heerlijke salade, geitekaas en scampi gegeten, de juiste smaken,en dit bij een bijzonder lieve ontvangst door ieder persoon die er werkt. Heel mooie presentatie, en een verrukkelijke verse fruitsap in een prachtig glaasje geserveerd!!! Chapeau en tot een volgende!!! Vero

Schrijf zelf een review over La Dolce Vita Meer info La Dolce Vita »