Altijd vriendelijk en lekkere frietjes, en vleesjes....
A
Anoniem
2025-02-27
2025-02-27
4.7
Beoordeling van 4.7/5
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en lekkere frietjes, en vleesjes. Er zijn ook zitplaatsen om ter plaatse te eten.