A
Anoniem
2025-04-05
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Twee avonden na elkaar zijn we langs geweest bij Friteria Estrella en we waren telkens super tevreden! De bediening was top – heel vriendelijk en vlot. De frietjes waren perfect gebakken, lekker krokant van buiten en zacht van binnen. Ook de snacks waren echt zalig, je proeft dat ze hier weten wat ze doen. De sfeer zat goed, het terras is heel gezellig en ideaal om even tot rust te komen. Echt een aanrader, wij komen zeker terug!

Schrijf zelf een review over Frituria Estrella Meer info Frituria Estrella »