Ontdek de reviews van klanten van Comfort Express in Middelkerke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ben nog altijd heel tevreden van mijn aankoop bij comfort express. De slaapzetel is zowel praktisch als stijlvol. Er is daar zeker voldoende keuze.

Review door Leen op 2022-11-02
Scoremotivatie
Heel veel keuze in slaapbanken en beddengoed. Vriendelijke verkopers die veel en goede uitleg geven.

Review door Willy op 2022-11-02
Scoremotivatie
vlotte uitleg over de verschillende materialen en een snelle service. Vriendelijk personeel

Review door Tom op 2021-06-18
Scoremotivatie
Vriendelijke service Diversiteit aan originele artikelen Mooie kledingcollectie en accessoires Luxueuze binnenhuisartikelen

Review door Nicole op 2021-01-26
Scoremotivatie
Prima service, onthaal en kwaliteit. Enkel het emailverkeer verloopt wat stroef. lang wachten op een antwoordje of een voorstel.

Review door Frieda op 2020-12-19
Scoremotivatie
Doe zo verder, jullie zijn top!

Review door Mario op 2020-12-19
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk,behulpzaam en alle vragen beantwoord.

Review door Werner op 2020-10-15
Scoremotivatie
Een unieke ervaring voor een totaal vernieuwde slaapkamer. Deskundige raad en advies in een gemoedelijke sfeer. Zeker de moeite om zelf de verplaatsing te maken vanuit Kortrijk.

Review door Eric op 2020-07-02
Scoremotivatie
Veel uitleg gekregen voor een nieuwe matras en een heel vriendelijke dame alles met de glimlach ? ga zeker nog terug een dikke 10 ?

Review door Myriam op 2020-05-21
Scoremotivatie
Prachtig geholpen door de vriendelijke bazin. Top service

Review door Marc op 2020-03-07
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.