Ontdek de reviews van klanten van Pourelle in Middelkerke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Doe zo verder Rita

Review door Martine op 2020-12-17
Scoremotivatie
Vriendelijke bedankt om de goede verzorging \r\nMet vriendelijke groeten \r\nMartin en Gerty

Review door Martin op 2020-12-17
Scoremotivatie
Heel vriendelijke dame en ook heel kindvriendelijk.\r\nEen schat van een vrouw :-)

Review door Sabine op 2019-12-31
Scoremotivatie
Als ik behandelt werd door jou dan voel ik me steeds weer ontspannen. \r\nOok mag je trots zijn op je prachtige nieuwe winkel!! Proficiat\r\nBedankt voor alles!!

Review door Eline op 2019-12-30
Scoremotivatie
Je bent steeds vriendelijk.\r\nElke keer bedien je de mensen met een lach op je gezicht\r\nbedankt!!!!

Review door Eline op 2019-12-30
Scoremotivatie
Je bent een topmadam !!!!

Review door Eline op 2019-12-30
Scoremotivatie
Zeer goede en niet dure pedicure!

Review door Nico op 2019-12-29
Scoremotivatie
Heel tevreden van de goede zorgen!

Review door Micheline op 2019-12-29
Scoremotivatie
Bedankt voor uw professionaliteit en uw vriendelijkheid.\r\nVeel succes met uw zaak in 2020

Review door Carine op 2019-12-26
Scoremotivatie
U bent altijd heel vriendelijk en behulpzaam.\r\nIk kan dat zeer waarderen.\r\nFijne feestdagen en doe zo verder

Review door Carine op 2019-12-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.