Ontdek de reviews van klanten van Brasserie 't Wit Huys in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk bij zowel bij de reservatie, de bediening en de begroeting op de straat.

Review door Roger op 2017-12-11
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening. Lekker eten, gezellige sfeer!

Review door Ariane op 2017-12-09
Scoremotivatie
Alles was zeer verzorgd! Zowel het eten en de bediening alsook een nette WC!

Review door Maxime op 2017-12-05
Scoremotivatie
Goede ontvangst, vriendelijke bediening !

Review door Benny op 2017-12-04
Scoremotivatie
vlotte, opgewekte mevrouw gaf deskundige uitleg over de gerechten en zorgde voor een prima bediening dankuwel

Review door Ria op 2017-12-03
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening, niks op aan te merken.

Review door Ludo op 2017-12-03
Scoremotivatie
Personeel staat steeds paraat met glimlach op het gelaat. Elk bezoek geeft is een reden om snel opnieuw terug te gaan ;-)

Review door Linda op 2017-11-25
Scoremotivatie
Nooit opdringerig, goede uitleg bij de suggestie gerechten, vriendelijke bediening in het algemeen. Verzorgd kader

Tips voor de handelaar
niets veranderen, alles ok

Review door Firmin op 2017-11-21
Scoremotivatie
Vlotte bediening en gezellige sfeer, heerlijk voedsel, prima prijs-kwaliteit

Review door Carlien op 2017-11-18
Scoremotivatie
Prijs kwaliteit, vriendelijk

Over de ontvangst
Vlotte ontvangst

Over het interieur
Gezellige sfeer

Over product/dienst
Prijs kwaliteit producten!!!

Review door Bram op 2017-07-06
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.