Ontdek de reviews van klanten van Brasserie 't Wit Huys in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Wij hadden een etentje met 4personen,eten was zeer lekker, de bediening ook.Bij het betalen toonden wij een bon voor 1 gratis koffie,deze werd om technische reden geweigerd.De rekening was 190 euro,zielig dat onze bon niet in aanmerking kwam.

Review door Carry op 2016-04-12
Scoremotivatie
Heel vriendelijk!!

Tips voor de handelaar
Het was heel erg warm in de veranda misschien de verwarming iets zachter

Review door Anouk op 2016-04-11
Scoremotivatie
Altijd vriendelijke bedieningen lekker eten.

Tips voor de handelaar
Niets veranderen,zo is het goed

Review door Tanja op 2016-04-11
Scoremotivatie
super goed eten en super vriendelijk

Review door Petra op 2016-04-10
Scoremotivatie
kwaliteit / afwerking / Bediening

Tips voor de handelaar
Doe zo verder

Review door Albert op 2016-04-10
Scoremotivatie
alles perfect

Tips voor de handelaar
alles is supergoed,dus geen tips

Review door Ria op 2016-04-08
Scoremotivatie
Er is altij ruimte voor verbetering ! Maar een 9 is een zeer mooie score!!!

Review door Martine op 2016-04-07
Scoremotivatie
nette, glimlachende, vriendelijke, attente dienster :-)

Tips voor de handelaar
lijkt me niet nodig!

Review door Lief op 2016-04-06
Scoremotivatie
Vlotte bediening, vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit OK !

Tips voor de handelaar
Doe zo voort

Review door Herman op 2016-04-05
Scoremotivatie
vriendelijk op een natuurlijke manier

Review door Maria op 2016-04-05
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.