Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsinstituut & Nagelstudio Nadine in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeef vriendelijk vlotte bediening

Review door Simonne op 2023-10-12
Scoremotivatie
Verder doen zoals je bezig bent, aangename sfeer tijdens de behandeling!

Review door Gommara op 2023-10-04
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en gedienstig een aanrader om er naartoe te gaan ben heel content met wat ze doet doe zo voort nadine

Review door Clara op 2023-10-03
Scoremotivatie
Bedankt voor de goede zorgen.

Review door op 2023-09-30
Scoremotivatie
Ook na een drukke werkdag, altijd ontspannen terug naar huis, dankjewel !

Review door Carole op 2023-09-29
Scoremotivatie
Dik in orde.

Review door Irina op 2023-01-04
Scoremotivatie
Dat ik nog veel zal komen. Ze geeft je een echt thuisgevoel.

Review door Heidi op 2023-01-04
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, ik kom er zeer graag\r\n(Maria Verstrepen)

Review door Stephanie op 2022-12-28
Scoremotivatie
Beste wensen en een gezond en gelukkig 2023

Review door Ilse op 2022-12-27
Scoremotivatie
Fijn eindejaar \r\nNathalie willems

Review door Nathalie op 2022-12-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.