Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon François en Redg in Oostende.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super kapper!

Review door Natalie op 2023-12-14
Scoremotivatie
Heel aangenaam kapperssalon. Jarenlange ervaring.

Review door Kristina op 2023-12-12
Scoremotivatie
Heel vriendelijke kapper en personeel .\r\nMijn haar is heel goed geknipt . Ben heel tevreden .

Review door Simone op 2023-12-02
Scoremotivatie
Supper kapsalon

Review door Thaica op 2023-12-02
Scoremotivatie
Vriendelijk en behulpzaam

Review door Judith op 2022-11-17
Scoremotivatie
Supper kapsalon \r\nAltijd netjes en vriendelijk werkvolk

Review door Thaica op 2022-11-17
Scoremotivatie
Jullie zijn heel vriendelijk en mijn haar is altijd heel goed geknipt

Review door Luc op 2022-11-12
Scoremotivatie
Doe zo voort, en de afspraken altijd op tijd, weinig of bijna geen wachttijd. Superleuk ????

Review door Inara op 2021-12-14
Scoremotivatie
\r\nVakmensen!\r\nSchitterend interieur. Vriendelijke knip beurt zalege hooft massage overgerlijke( kofie) \r\n\r\n

Review door Thai op 2021-12-09
Scoremotivatie
hele vriendelijke uitbaters \r\ngezellgig om je haren te knippen enz\r\nrustige sfeer\r\nje komt buiten met een mooi cuope.

Review door Judith op 2021-12-09
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.