C
Chantal
2017-01-05
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
deze mensen zijn altijd vriendelijk, geven tips ivm de voedingwaren en het bereiden van deze. de winkel is kraaknet, hulpvaardig bv. helpen boodschappen naar wagen brengen. Alhoewel het er druk is krijg je steeds een dank u wel wanneer je nog eens de zaak verlaat.

Tips voor de handelaar
Ik denk niet daar nog tips te geven zijn, alles is pico bello

Schrijf zelf een review over De Fruithoek Meer info De Fruithoek »