Ontdek de reviews van klanten van Dalimar in Rotselaar.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Succes in 2021!... 9,9 Review door Hilde op 2020-12-20
Dalimar is een heerlijke zaak wa... 10 Review door Sofie op 2020-12-18
Heel fijn eindejaar... 8,5 Review door Tania op 2020-12-17
Heel fijne feesten en hopelijk... 9,8 Review door Greet op 2020-12-17
Ik wens jullie een heel fijn en... 10 Review door op 2020-12-17
wij wensen jullie een gezond en... 10 Review door Joeri op 2020-12-17
Een gezellig Kerstfeest, spijts... 10 Review door RIA op 2020-12-17
Beste wensen... 10 Review door Cinty op 2019-12-24
altijd superfijn om er te zijn e... 10 Review door Sandra op 2019-12-18
ik ben al 20 jaar vaste klant bi... 9,9 Review door Vanessa op 2019-12-17
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.