Reviews voor Frituur Tivoli
Ontdek de reviews van klanten van Frituur Tivoli in Ruiselede.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Gaan we voor de vriendelijkheid langs of eerder de lekkere frietjes? Gaan we voor het leuk terras buiten of de gezellig ingerichte eetruimte binnen? We voelen ons steeds een stukje vip in onze favoriete frituur.
Review door Frederik op 2022-08-18
Gaan we voor de vriendelijkheid langs of eerder de lekkere frietjes? Gaan we voor het leuk terras buiten of de gezellig ingerichte eetruimte binnen? We voelen ons steeds een stukje vip in onze favoriete frituur.
Review door Frederik op 2022-08-18
Scoremotivatie
DE BESTE WENSEN EEN GOEDE GEZONDHEID EN OP NAAR EEN WEER NORMAAL JAAR
Review door Ingrid op 2020-12-19
DE BESTE WENSEN EEN GOEDE GEZONDHEID EN OP NAAR EEN WEER NORMAAL JAAR
Review door Ingrid op 2020-12-19
Scoremotivatie
Heel verzorgd vriendelijk en altijd goed
Review door Elza op 2019-12-28
Heel verzorgd vriendelijk en altijd goed
Review door Elza op 2019-12-28
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen lekker eten en nu heb je het helemaal goed gemaakt met den lekkere jenever natuurlijk ??
Review door Kimberly op 2019-12-13
Zeer vriendelijke mensen lekker eten en nu heb je het helemaal goed gemaakt met den lekkere jenever natuurlijk ??
Review door Kimberly op 2019-12-13
Scoremotivatie
Zeer klantvriendelijk personeel. Beste frietjes uit Ruiselede en omstreken.
Review door Rune op 2019-12-11
Zeer klantvriendelijk personeel. Beste frietjes uit Ruiselede en omstreken.
Review door Rune op 2019-12-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.