Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Frituur Tivoli is de vriendelijkste handelaar van Ruiselede! 

Op vrijdag 4 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Salons Lodewijk Van Male, te Brugge. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Frituur Tivoli
 
“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vind ik leuk voor de zaak. De mensen reageren heel positief op het feit dat ik verkozen ben tot Vriendelijkste Handelaar van Ruiselede. Het was dan ook een aangename verrassing voor mij. Ik had dat helemaal niet verwacht! Ik heb gewoon de lotjes voor de Lente- en Eindejaarsactie uitgedeeld met een klein woordje uitleg natuurlijk, want niet iedereen kent de acties. Voor mijn jong publiek zijn deze acties leuk, want ze kennen veel van het hele computergebeuren. Sommigen reageren dat ze gaan meedoen, maar dat ze toch nooit geluk hebben en geen prijs winnen. Maar ja, wie niet waagt, niet wint hé (lacht). Mijn ouder publiek is niet zo te vinden voor deze acties, omdat ze geen computer bezitten.”

“Al zes jaar lang bied ik een groot assortiment aan in mijn frituur en bak ik alles in plantaardig vet. Ik maak ook al mijn bereidingen zelf. Dat is dan ook mijn specialiteit. Daarnaast kan je iedere zondagmiddag lekkere ribbetjes en kip aan het spit verkrijgen bij mij. Al mijn gerechten krijg je met een portie lekkere groenten. Als het mooi weer is, kunnen mijn klanten genieten van het weer door hun frietjes op te eten op ons ruim terras. Bovendien proberen we steeds op een zo vriendelijke en een zo snel mogelijke manier de klanten te voorzien van kwaliteitsproducten. Ze kunnen trouwens telefonisch altijd een bestelling plaatsen, wat voor hen soms beter uitkomt.”

“Handelsgids betekende in het begin niet zoveel voor mij. Maar ondertussen ben ik zeer blij met mijn samenwerking met Handelsgids. Ik ondervind dat veel klanten op de website van Handelsgids gaan kijken voor meer informatie over mijn zaak en voor mijn openingsuren.”