Ontdek de reviews van klanten van Instituut Betty in Scherpenheuvel-Zichem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

ZEER VRIENDELIJK... 9 Review door Karina op 2020-12-23
Beste wensen voor het nieuwe jaa... 10 Review door Huybrechts Patrick op 2020-12-21
Allerbeste wensen voor 2021 en h... 9,5 Review door Ilse op 2020-12-20
Hopelijk kan je snel weer opstar... 10 Review door ANITA op 2020-12-19
Een Zalig en Gelukkig Nieuwjaar... 10 Review door Willy op 2020-12-19
Veel moed in deze moeilijke tijd... 9,5 Review door Elke op 2020-12-19
De beste wensen voor 2021 en een... 10 Review door Louisette op 2020-12-18
Top!... 7,9 Review door Antoine op 2020-10-02
Prima!... 7,7 Review door Maëlle op 2020-10-09
bedankt voor de gezellige babbel... 9,8 Review door ANITA op 2019-12-22
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.