Iedereen is heel rustig in omgang met...

G
Greta
2024-03-21
4.9 Beoordeling van 4.9/5

Scoremotivatie
Iedereen is heel rustig in omgang met mijn 2beagles,ze kennen hun job,heel vriendelijke ontvangst.De wachtijden zijn niet lang,en je kan tijdens de wachtijd van een koffie genieten.

Schrijf zelf een review over Dierenartsencentrum Het Park Meer info Dierenartsencentrum Het Park »