Ontdek de reviews van klanten van Dierenartsencentrum Het Park in Sint-Truiden.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Iedereen is heel rustig in omgang met mijn 2beagles,ze kennen hun job,heel vriendelijke ontvangst.De wachtijden zijn niet lang,en je kan tijdens de wachtijd van een koffie genieten.

Review door Greta op 2024-03-21
Scoremotivatie
TOP Dierenartsencentrum en voedingsspecialist voor honden en katten

Review door Nathalie op 2020-12-19
Scoremotivatie
Uitstekende service

Review door Lotte op 2020-10-11
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Aaron op 2020-10-02
Scoremotivatie
Geert is een heel vriendelijk mens en beschouwt uw dier alsof het zijn eigen hond was. De hond Beagle Jack voelt zich echt thuis en gaat zelfs onder het bureau van Geert liggen.

Review door Ludo op 2020-04-17
Scoremotivatie
Snelle afspraak verzekerd - op voorhand werd duidelijk medegedeeld wat de ingreep zou kosten - vriendelijk team en onthaal. De operatieve ingreep werd uitgevoerd door dierenarts Geert, die ons op een rustige, vriendelijke, klare begrijpbare taal uitleg gaf over de uit te voeren operatie en nazorg. Wij appreciëren in 't bijzonder zijn geslaagde ingreep, maar ook de bezorgdheid en het vertrouwen die hij naar ons uitstraalde. De ingreep bij onze hond, die wegens zijn ouderdom en medisch verleden niet zonder gevaar was, toch tot een goed einde bracht. Bedankt,

Review door Brigitte op 2020-03-08
Scoremotivatie
Altijd correct, vriendelijk, zacht en attent voor de dieren. Aangename wachtzalen met tasje koffie.

Review door Annie op 2019-12-01
Scoremotivatie
Wij gaan reeds vele jaren bij dierenartsenpraktijk het park en wij zijn steeds super tevreden over de ontvangst en hoe men met onze honden omgaat .Zeer tevreden .

Review door Mario op 2019-11-07
Scoremotivatie
Heel goede mensen alsook bekwaam voor hun job mijn kat werd er prima geholpen.

Review door Dirk op 2019-01-08
Scoremotivatie
Ontvangst was zeer goed zijn zeer begaan met de dieren krijg ook genoeg uitleg over uw huisdier zijn probleem.

Review door Dirk op 2019-01-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.