Reviews voor Dameskleding Bella Vitta
Ontdek de reviews van klanten van Dameskleding Bella Vitta in Staden.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Gewoonweg topwinkel met top madame
Tips voor de handelaar
Gewoon verder doen gelijk nu
Review door Sandra op 2016-03-10
Gewoonweg topwinkel met top madame
Tips voor de handelaar
Gewoon verder doen gelijk nu
Review door Sandra op 2016-03-10
Scoremotivatie
altijd welkom en behulpzaam
Tips voor de handelaar
meer variatie in de kledij
Review door Dorine op 2016-03-09
altijd welkom en behulpzaam
Tips voor de handelaar
meer variatie in de kledij
Review door Dorine op 2016-03-09
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en behulzaam super
Tips voor de handelaar
nog meer soorten kledij dat de keuze groter is
Review door Dorine op 2016-03-09
altijd vriendelijk en behulzaam super
Tips voor de handelaar
nog meer soorten kledij dat de keuze groter is
Review door Dorine op 2016-03-09
Scoremotivatie
Verdiend echt de naam, de vriendelijkste handelaar!
Review door Els op 2016-03-06
Verdiend echt de naam, de vriendelijkste handelaar!
Review door Els op 2016-03-06
Scoremotivatie
heel vriendelijke dame je voelt je daar op je gemak
Review door Bianca op 2016-03-05
heel vriendelijke dame je voelt je daar op je gemak
Review door Bianca op 2016-03-05
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en een helpende hand! Ook online vriendelijk en houdt de dingen aan de kant
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Stefanie op 2016-03-03
Steeds vriendelijk en een helpende hand! Ook online vriendelijk en houdt de dingen aan de kant
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Stefanie op 2016-03-03
Scoremotivatie
Altijd welgezind en klaar om je te helpen! Is ook eerlijk!
Review door Els op 2016-03-03
Altijd welgezind en klaar om je te helpen! Is ook eerlijk!
Review door Els op 2016-03-03
Scoremotivatie
vriendelijke verkoopster !
Tips voor de handelaar
zeer handig dat de prijzen nu bij de kledij staan op facebook ! :D
Review door Sylvia op 2016-03-03
vriendelijke verkoopster !
Tips voor de handelaar
zeer handig dat de prijzen nu bij de kledij staan op facebook ! :D
Review door Sylvia op 2016-03-03
Scoremotivatie
Zeer toffe en vriendelijke handelaar! Een echte aanrader! Zij geeft zeer goed kledingsadvies!
Review door Sarah op 2016-01-13
Zeer toffe en vriendelijke handelaar! Een echte aanrader! Zij geeft zeer goed kledingsadvies!
Review door Sarah op 2016-01-13
Scoremotivatie
Zeer toffe en vriendelijke handelaar! Een echte aanrader! Zij heeft zeer goed kledingsadvies!
Review door Sarah op 2016-01-13
Zeer toffe en vriendelijke handelaar! Een echte aanrader! Zij heeft zeer goed kledingsadvies!
Review door Sarah op 2016-01-13
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.