Reviews voor Shine Schoonheidssalon
Ontdek de reviews van klanten van Shine Schoonheidssalon in Tielt.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Ellen is een krak in haar vak! Ze is altijd goed gezind en maakt je dag goed met haar enthousiasme.
Review door Gudrun op 2022-10-07
Ellen is een krak in haar vak! Ze is altijd goed gezind en maakt je dag goed met haar enthousiasme.
Review door Gudrun op 2022-10-07
Scoremotivatie
Ellen ontvangt je altijd met een glimlach. Ik laat met plezier gelnagels plaatsen bij haar. Het is altijd in orde. Iedere keer opnieuw. Een topservice van een topmadam!
Review door Elvina op 2022-10-06
Ellen ontvangt je altijd met een glimlach. Ik laat met plezier gelnagels plaatsen bij haar. Het is altijd in orde. Iedere keer opnieuw. Een topservice van een topmadam!
Review door Elvina op 2022-10-06
Scoremotivatie
Ze is zeer vriendelijk, als nieuwe klant voel je u onmiddellijk welkom. Je kan bij haar met al je vragen ze help zoeken naar een oplossing, indien ze zelf de vraag niet kan beantwoorden schakelt ze een hulplijn in. Haar werk verzorgd ze steeds tot in de punten en is zeer flexibel als er wijzigen gebeuren.
Review door Shirly op 2022-09-09
Ze is zeer vriendelijk, als nieuwe klant voel je u onmiddellijk welkom. Je kan bij haar met al je vragen ze help zoeken naar een oplossing, indien ze zelf de vraag niet kan beantwoorden schakelt ze een hulplijn in. Haar werk verzorgd ze steeds tot in de punten en is zeer flexibel als er wijzigen gebeuren.
Review door Shirly op 2022-09-09
Scoremotivatie
Heel vriendelijk onthaal! Een toffe madam die liefde voor haar vak uitstraalt! Steeds een professionele verzorging in een aangenaam kader, kortom een aanrader!
Review door Nancy op 2022-09-09
Heel vriendelijk onthaal! Een toffe madam die liefde voor haar vak uitstraalt! Steeds een professionele verzorging in een aangenaam kader, kortom een aanrader!
Review door Nancy op 2022-09-09
Scoremotivatie
Heel tevreden over de service! Super vriendelijk! De kwaliteit van de gelnagels is top. Ik ga elke keer met veel plezier!
Review door Julie op 2022-08-31
Heel tevreden over de service! Super vriendelijk! De kwaliteit van de gelnagels is top. Ik ga elke keer met veel plezier!
Review door Julie op 2022-08-31
Scoremotivatie
Ellen neemt de tijd voor haar klanten en haar werk. Echt eventjes me-time om te bekomen van alle drukte en je gaat er bovendien nog eens stralend naar buiten ook!
Review door Ellen op 2022-08-27
Ellen neemt de tijd voor haar klanten en haar werk. Echt eventjes me-time om te bekomen van alle drukte en je gaat er bovendien nog eens stralend naar buiten ook!
Review door Ellen op 2022-08-27
Scoremotivatie
Bij Ellen kom ik telkens heel graag terug!! Haar werk is verzorgd en het gezelschap zeer aangenaam! Zij biedt ook een grote variatie aan diensten waardoor je bij haar voor zo goed als alles terecht kan.
Review door Ellen op 2022-08-27
Bij Ellen kom ik telkens heel graag terug!! Haar werk is verzorgd en het gezelschap zeer aangenaam! Zij biedt ook een grote variatie aan diensten waardoor je bij haar voor zo goed als alles terecht kan.
Review door Ellen op 2022-08-27
Scoremotivatie
Tot in de perfectie! Ze doet het met passie en liefde voor de job!! Bij Ellen voel je je goed. Altijd een leuke babbel en een vriendelijke lach.
Review door Ellen op 2022-08-27
Tot in de perfectie! Ze doet het met passie en liefde voor de job!! Bij Ellen voel je je goed. Altijd een leuke babbel en een vriendelijke lach.
Review door Ellen op 2022-08-27
Scoremotivatie
Altijd verlangen om terug te gaan! Heel vriendelijke en spontane dame!
Review door Emma op 2021-12-24
Altijd verlangen om terug te gaan! Heel vriendelijke en spontane dame!
Review door Emma op 2021-12-24
Scoremotivatie
ik wens je nog vele aangename klanten toe en een super 2022 !
Review door Katia op 2021-12-08
ik wens je nog vele aangename klanten toe en een super 2022 !
Review door Katia op 2021-12-08
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.