Ontdek de reviews van klanten van Dierenarts Glockner in Tongeren.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
SUPER

Review door op 2018-08-18
Scoremotivatie
geen opmerking ze doen alle hun best

Over de ontvangst
geen opmerking.

Over het interieur
kan een oplap gebruiken.

Over product/dienst
onze hond was er zo van af met de pillen .

Over de service
prima opgelost

Review door Josiane op 2017-05-31
Scoremotivatie
Ze doet altijd haar best om een afspraak te regelen, zelfs ver buiten de spreekuren. Ze heeft hierdoor ooit een kat van mij gered. Ze geeft altijd uitleg over wat ze doet of wat wij met onze dieren kunnen doen om ze beter te maken.

Over het interieur
Trapje om de wachtzaal binnen te komen is wat gevaarlijk.

Over de verkoper
Ze dringt geen producten op, maar geeft wel info en doet moeite om iets op te zoeken in een cataloog of pc. Ze helpt meedenken met de cliënt.

Review door Lieve op 2017-04-05
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk, heel behulpzaam, kortom TOP

Review door Dirk op 2017-03-31
Scoremotivatie
Altijd behulpzaam en echt een lieve dokter

Review door Rutten op 2016-12-07
Scoremotivatie
Altijd bereid om te helpen, zelfs al is het midden in de nacht!

Review door op 2016-11-17
Scoremotivatie
super vriendelijk,legt goed uit

Review door Ghislaine op 2016-06-16
Tips voor de handelaar
Doe zo verder

Review door Gina op 2016-06-07
Scoremotivatie
zeis altijd vriendelijk,neemt de tijd om je te helpen,is bovendien ook nog heel sympatiek

Tips voor de handelaar
ik zou niet weten wat er beter kan

Review door Chantal op 2016-06-03
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk

Review door Rita op 2016-05-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.