Ontdek de reviews van klanten van Dierenarts Glockner in Tongeren.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Topdierenarts. Steeds beschikbaa... 10 Review door Irène op 2020-12-28
een gezond en gelukkig 2021... 7 Review door PAUL op 2020-12-26
prettige feestdagen en een goede... 10 Review door Antoine op 2020-12-22
Prettige feestdagen vanwege Ivan... 10 Review door Nathalie op 2020-12-19
ALTIJD HEEL GOED GEHOLPEN MET ON... 9 Review door Giannina op 2020-12-18
Altijd even vriendelijk en altij... 10 Review door Gina op 2019-12-27
Zeer tevreden. Vriendelijke dokt... 9,8 Review door Stavy op 2019-12-16
Klantvriendelijk... 9,2 Review door Caroline op 2019-12-11
Neen.... 9,8 Review door Emile op 2019-12-06
nee... 9,8 Review door Léona op 2019-12-01
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.