Heel vriendelijk en ze hebben alles van...
K
Koen
2024-04-13
2024-04-13
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en ze hebben alles van drank in de aanbieding. Ook een mooie en propere winkel! Aan de winkel is er een ruime parking die heel goed bereikbaar is.