Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Slagerij Vleeshal Filip is de vriendelijkste handelaar van Waasmunster! 

Op donderdag 3 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Hotel Royal Astrid te Aalst. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016



Interview met Slagerij Vleeshal Filip

“Ik ben zeer trots dat uitgerekend onze zaak verkozen is tot Vriendelijkste Handelaar van Waasmunter. Het is een extra stimulans, als je na al die jaren een award voor Vriendelijkste Handelaar mag ontvangen. We zijn doorheen de Lente- en Eindejaarsactie altijd onszelf gebleven en het winnen toont aan dat onze klanten vinden dat we goed bezig zijn.”

“Ik vind de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar dan ook belangrijk. Het is iets leuk en iets nieuw. Daarnaast is het fijn om te zien wat de klanten van jou denken en welke score ze vinden dat je verdient. Ze kunnen nu ook tips geven over wat we nog beter zouden kunnen doen. Het is dan aan ons om te kijken in welke mate we het nog aangenamer kunnen maken voor ons publiek. De Lente- en Eindejaarsactie wordt zeker positief onthaald binnen ons klantenbestand. Het is een leuk initiatief voor de klanten en wij krijgen er een groter bereik door.”

“Al sinds 1998 hebben we als slagerij een groot assortiment aan vers vlees, eigen bereidingen, charcuterie, bereide maaltijden en groenten. Als specialisatie hebben we onze kaas-, fondue- en gourmetschotels. Daarnaast gaan we, als traiteur, ook bij mensen ter plaatse barbecueën en bereiden we heerlijke, verse, koude schotels.” 

“We staan, het hele jaar door, in voor de verzorging van feesten en familiale aangelegenheden. Goede kwaliteit hoeft niet duur te zijn. We werken liever aan een goede prijsen kwaliteitsverhouding zodanig dat we onze klanten toch het meest kwaliteitsvolle vlees kunnen bezorgen aan de scherpste prijs.”

“Handelsgids is voor ons een goede bron van communicatie naar onze klanten toe. Het is zeer handig om een pagina op Handelsgids te hebben, omdat we geen eigen website hebben. Op die manier zijn wij ook vertegenwoordigd op het internet. We merken zeker dat onze klanten kijken op Handelsgids als ze onze openingsuren of meer informatie willen weten.”