Ontdek de reviews van klanten van Brasserie Het Notelaerke in Wellen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ster aan te bevelen omwille van klantvriendelijkheid, prijs kwaliteit

Review door Eric op 2024-01-20
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder !!!

Review door Monique op 2024-01-06
Scoremotivatie
Lekker eten, vriendelijke bediening

Review door Marleen op 2023-12-05
Scoremotivatie
Alles ok komen zeker nog terug

Review door Michel op 2023-11-03
Scoremotivatie
Doe gewoon verder hoe jullie bezig zijn???

Review door Vivianne op 2020-12-23
Scoremotivatie
Doe gewoon verder zoals jullie bezig zijn want dat is sowieso top. En hopelijk wordt 2021 een beter jaar dan 2020.

Review door Greta op 2020-12-23
Scoremotivatie
Fijne feestdagen

Review door Jos op 2020-12-22
8,3 Top...
Scoremotivatie
Top

Review door Jade op 2020-10-09
Scoremotivatie
fijne verzorgde zaak - lekkere en verse gerechten - vlotte en vriendelijke bediening-zeer gunstige prijzen-vaak zeer interessante en lekkere suggesties

Review door Eddy op 2019-11-15
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk ! En altijd even lekker eten natuurlijk ! ☺️☺️

Review door Shirley op 2019-11-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.