Ontdek de reviews van klanten van Optiek Neujens in Zandhoven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
De beste wensen alvast voor het nieuwe jaar.

Review door Dylan op 2023-12-23
Scoremotivatie
Je bent goed bezig

Review door Nancy op 2022-12-23
Scoremotivatie
Optiek Neujens, \r\nBevelen we oprecht iedereen aan! \r\nZeer behulpzaam, professioneel, staan je met raad en daad bij, ruime keuze aan monturen, snelle levering, mooie verzorgde aflevering bij aankoop van een nieuwe bril en uitstekende na-service. \r\nAltijd met een glimlach! \r\nCarolien & Catho, \r\nDank jullie wel! Toffe dames! Een zeer tevreden familie! H.V.

Review door Heidi op 2022-11-19
Scoremotivatie
Carolien is steeds super klantvriendelijk en gedienstig.. Het is steeds zeer aangenaam om een bezoekje te brengen aan haar winkel te Pulderbos, Mvg, Guido Greefs

Review door Guido op 2022-01-31
Scoremotivatie
Dankjewel Caroline voor je top service! Altijd super vriendelijk, heel veel keuze in brillen, lenzen en het meten van ogen, ook na voorschrift van Oogarts. Ikzelf heb dit nogmaals ervaren dat je dit super goed doet , en vooral heel belangrijk .Met multifocale glazen ben ik super blij dat ik bij u terecht kan. Ook de service na aankoop is bij u top ! Bijregelen van bril, eventueel ander neusje opzetten.om het even wat , je staat altijd klaar met een glimlachen super service! \r\nTop! \r\nOnze beste wensen voor 2022\r\nVriendelijke groeten,\r\nRia Van Rompaey

Review door Ria op 2022-01-01
Scoremotivatie
Door de vriendelijkheid, de geruststelling, de snelle service en de kwaliteit is extra reclame niet nodig, dit resulteerd in revieuws, ik ben super tevreden en overweeg zelfs niet eens meer om verder te zoeken, ik kom ier weer terug als het nodig is.\r\nFijne Kerstdagen en een gezond 2022

Review door Yves op 2021-12-22
Scoremotivatie
doe zo voort

Review door Maria op 2021-12-16
Scoremotivatie
Super service bij aankoop alsook erna

Review door Karen op 2021-11-25
Scoremotivatie
Ik ben voor mijn allereerste leesbril naar Optisch Centrum Neujens in Pulderbos gegaan en ik ben daar door Carolien ontzettend goed geholen, heel vriendelijk en erg duidelijke informatie gekregen, zij luisterde echt naar wat ik wilde voor mijn eerste bril. Ook van de snelle en duidelijke communicatie aangaande afspraak maken en opvolgen, als een berichtje geven toen mijn bril klaar was, ben ik heel tevreden over. Helemaal geen spijt van mijn keuze om daar langs te gaan.

Review door Yves op 2021-11-19
Scoremotivatie
Prima verder geholpen bij de keuze van mijn nieuwe bril door super klantvriendelijke mensen. Ook de aflevering was top. Binnen 7 dagen was mijn nieuwe bril reeds klaar. Van collega ook al vernomen dat de service achteraf dik in orde is. Wat kan een mens nog meer willen!

Review door Stijn op 2021-11-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.