J
Jo
2021-04-15
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Bril gekocht voor mijn zoon Jonas en weeral mogen vaststellen dat Carolien van optiek Neujens een topmadam is.Steeds vriendelijk en behulpzaam , topservice.Het is steeds zo tof om je bril af te halen want elke keer opniuew heeft ze de moeite gedaan om er een leuk pakketje van te maken , leuk ingepakt met telkens een aangenaam supriseke. Waardering naar haar klanten toe maar omgekeerd verdiend zij de titel van vriendelijklste handelaar zeker en vast.

Schrijf zelf een review over Optiek Neujens Meer info Optiek Neujens »