Ontdek de reviews van klanten van Hobbypatch in Zemst.

Klik hier om zelf een review te schrijven

tof dat je kan afspraak maken om... 9,2 Review door op 2019-12-21
STRAMIEN TERUG VERKOPEN OF KUNNE... 9,5 Review door op 2019-12-21
Alles Oke.... 8,5 Review door Cecile op 2019-12-18
Super vriendelijk... 10 Review door Els op 2016-12-29
Heel vriendelijk en behulpzaam... 9 Review door Linda op 2016-12-29
Geeft veel uitleg. Soms te veel... 9 Review door Ilse op 2016-12-23
hulpzaam en vriendelijk... 9,5 Review door Sylvia op 2016-12-03
goed bezig... 10 Review door Jana op 2016-11-30
Heel vriendelijk en behulpzaam,... 10 Review door Marlies op 2016-01-11
Altijd zeer behulpzaam, goede ra... 10 Review door Marlies op 2016-01-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.