Ontdek de reviews van klanten van Bloemenatelier Fleur-Elle en Tuinen in Zonnebeke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Topkwaliteit... 10 Review door Leen op 2021-01-24
Chapeau hoe je altijd vernieuwen... 9 Review door Peggy op 2021-01-23
Altijd heel vriendelijk ontvange... 9,9 Review door Jessica op 2021-01-23
Ge doet dat goed, mooie stukken... 9,8 Review door op 2021-01-23
Doe zo verder en een goed einde... 9,8 Review door Tom op 2020-12-20
Doe zo voort, veel succes.\r\n... 9,1 Review door op 2020-12-20
Top... 7,7 Review door Célia op 2020-10-07
Verse, mooie boeketjes op bestel... 10 Review door Nancy op 2020-01-12
BESTE WENSEN... 9,9 Review door Katrien op 2019-12-31
Vriendelijk en behulpzaam!... 10 Review door Steven op 2019-12-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.