Ontdek de reviews van klanten van Optiek Schepens in Zwalm.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ik ben zeer tevreden over Marijke Schepens ze is altijd vriendelijk en er is niets teveel gevraad ze doet alles zeer goed

Review door Brigitte op 2019-09-23
Scoremotivatie
heel vriendelijk, goeie service en uitleg

Review door Martine op 2019-09-22
Scoremotivatie
Service picobello en sympatiek

Review door Danny op 2019-09-21
Scoremotivatie
Marijke is altijd de vriendelijkste!!

Review door Ann op 2019-09-20
Scoremotivatie
Steeds supervriendelijk!

Review door Hannelore op 2018-12-28
Scoremotivatie
Top service

Review door Jolien op 2018-12-08
Scoremotivatie
Top optieker! Super service

Review door Jolien op 2018-12-08
Scoremotivatie
zeer vriendelijk! zeer klantgericht! zeer duidelijke info, ik kan dit enkel toejuichen en een voorbeeld voor andere handelaars!!

Tips voor de handelaar
enkele tips voor een betere dienstverlening? Niet nodig, ik ben een zeer tevreden klant!

Review door Georges op 2018-06-30
Scoremotivatie
de vriendelijkheid zelve

Over de service
goeie service

Review door Magda op 2017-04-14
Scoremotivatie
gewoonweg steeds vriendelijk

Over de ontvangst
steeds opgewekt

Over het interieur
aangename sfeer

Over product/dienst
altijd goede kwaliteit

Over de service
werkt enorm oplossend bij problemen

Over de verkoper
fantastisch persoon die vertrouwen uitstraalt door haar vakbekwaamheid

Review door Ann op 2017-04-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.