Ontdek de reviews van klanten van Optiek Schepens in Zwalm.

Klik hier om zelf een review te schrijven

zien is belangrijk dus bedankt v... 10 Review door Patricia op 2020-12-18
Alles was in orde.... 7,7 Review door Julie op 2020-10-14
Steeds even vriendelijk... 8,1 Review door Nora op 2020-10-09
Gouden raad op maat!... 10 Review door Joris op 2019-11-11
Super service... 8,9 Review door An op 2019-11-06
Heel vriendelijke bediening. Moo... 10 Review door Thierry op 2019-10-20
Uitstekende klantenservice. Bril... 10 Review door Delfien op 2019-10-20
Vlotte bediening en toffe babbel... 9 Review door Geert op 2019-10-17
Ik ben heel goed ingelicht over... 9,4 Review door Rita op 2019-10-02
Ik ben zeer tevreden over Marijk... 10 Review door Brigitte op 2019-09-23
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.