Ontdek de reviews van klanten van Optiek Schepens in Zwalm.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
zien is belangrijk dus bedankt voor de hulp hierbij :-) en beste wensen voor 2021

Review door Patricia op 2020-12-18
Scoremotivatie
Alles was in orde.

Review door Julie op 2020-10-14
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk

Review door Nora op 2020-10-09
Scoremotivatie
Deze voormiddag bril gekocht bij optiek Schepens in Zwalm. Heel tevreden over de service

Review door Marleen op 2019-12-14
Scoremotivatie
Gouden raad op maat!

Review door Joris op 2019-11-11
Scoremotivatie
Super service

Review door An op 2019-11-06
Scoremotivatie
Heel vriendelijke bediening. Mooie brillen van goede kwaliteit.

Review door Thierry op 2019-10-20
Scoremotivatie
Uitstekende klantenservice. Brillen van hoge kwaliteit.

Review door Delfien op 2019-10-20
Scoremotivatie
Vlotte bediening en toffe babbel

Review door Geert op 2019-10-17
Scoremotivatie
Ik ben heel goed ingelicht over mijn nieuwe bril want het was de eerste keer dat ik dubbel zicht gekozen heb en de vriendelijkheid zelf . Hartelijk bedankt Marijke grtjs Rita

Review door Rita op 2019-10-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.