Ontdek de reviews van klanten van Belle hair in Aalst.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Goed onthaal, vriendelijke medewerkers en een uitstekende service!

Review door Ingrid op 2021-11-24
Scoremotivatie
Beste Guy,\r\nWe kunnen niet wachten tot we weer langs mogen komen.\r\nWe wensen jou een heel prettige Kerst toe en een goede start van 2021 met een snelle heropening.\r\nGroetjes,\r\nKatia & co

Review door Katia op 2020-12-20
Scoremotivatie
Mijn Beste Wensen voor een hopelijk corona-vrij 2021!

Review door Johan op 2020-12-20
Scoremotivatie
Prettige eindejaarsfeesten !

Review door Annelies op 2020-12-17
Scoremotivatie
Top zaak, Guy\r\nDoe zo verder!

Review door Johan op 2019-12-21
Scoremotivatie
ZEER VLOTTE MENSEN - AANGENAAM KAPSALON

Review door Ann op 2019-12-09
Scoremotivatie
Belle Hair heeft begin 2019 een vreselijke slag gekregen... Het overlijden van de zaakvoerster in de fleur van haar leven. Ik heb immens respect voor de manier waarop haar echtgenoot samen met zijn schitterend team deze zaak verder zet. Het beste kappersteam in de ruime omtrek van Aalst!

Review door Anne-Marie op 2019-12-09
Scoremotivatie
Zeer goede kapperszaak - vriendelijk goede service

Review door De groot op 2018-12-14
Scoremotivatie
Mooie zaak, steeds vriendelijke mensen die elke haarsnit tot een goed einde brengen.

Review door Johan op 2018-12-12
Scoremotivatie
prachtige zaak, top personeel, vriendelijke ontvangst, goede service alles top

Review door Rosette op 2018-05-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.