Ontdek de reviews van klanten van Meubelen Plu in Aarschot.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Heel vriendelijk en behulpzaam.

Review door Diane op 2018-05-16
Scoremotivatie
Vriendelijke en eerlijke mensen

Review door Mario op 2018-05-04
Over de verkoper
Een lift zou makkelijker zijn voor mensen die niet goed op en van de trap kunnen

Review door Josephina op 2018-04-14
Tips voor de handelaar
Een lift zou gemakkelijker zijn voor mensen die moeilijk op en van de trap kunnen.

Review door Josephina op 2018-04-14
Over de verkoper
Een perfecte score is moeilijk haalbaar, maar deze familiezaak komt erg dicht in de buurt!

Review door Rudy op 2018-04-09
Scoremotivatie
Een perfecte score geven is nergens mogelijk, maar deze familiezaak komt erg dicht in de buurt!

Review door Rudy op 2018-04-09
Scoremotivatie
Raad hem aan iedereen aan .

Tips voor de handelaar
Heeft geen tips nodig zijn dienstverlening is top.

Review door Ronnald op 2018-03-29
Tips voor de handelaar
Weet niets te bedenken dat hij nog beter zou kunnen

Review door Anita op 2018-01-13
Scoremotivatie
Vriendelijk en correct, prima service, ook nadien .

Review door Rita op 2017-12-02
Scoremotivatie
Steeds even behulpzaam en vriendelijk. Goede informatie en zonder problemen meerdere offertes berekenen.

Over de ontvangst
Grote spontaniteit en er is steeds voldoende tijd om advies te vragen en of te krijgen.

Over het interieur
We zijn tevreden zoals het is.

Over product/dienst
De dienst na verkoop is prima. Zo kan men na een nachtje slapen nog een aanpassing doorgeven welke dik in orde komt.

Over de service
Vlotte levering aan huis met voldoende tijd om uitleg te verstrekken over werking en onderhoud.

Over de verkoper
Jan

Review door Ronny op 2017-08-09
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.