Ontdek de reviews van klanten van Meubelen Plu in Aarschot.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Goeie service en een mooie kast

Review door Inge op 2019-12-04
Scoremotivatie
Snelle en vriendelijke bediening en de thuislevering is perfect. Bedankt.

Review door op 2019-11-26
Scoremotivatie
Vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Kortom heel klantgerichte en aangename winkel

Review door Mia op 2019-11-24
Scoremotivatie
Vriendelijke handelaar. Zowel moderne als klassieke meubelen. Professionele uitleg gebruikte materialen en hoe deze te onderhouden

Review door Karin op 2019-11-24
Scoremotivatie
Een waardige ervaring bij deze handelaar. Plu is gekend in heinde en ver omwille van hun vriendelijkheid en bereidwilligheid om te zoeken naar oplossingen. Hun producten zijn degelijk en het zijn mensen die werken voor hun centen maar nog rekening houden met hun kopers. Hun prijzen zijn zeer oké en de service uitstekend. Afspraken zijn afspraken en komen ze altijd na. Een familiebedrijf van vele jaren van vader op zonen die nog de waarden van vader hebben meegekregen. Ik zal zeker dit bedrijf aanraden aan iedereen.

Review door CHRIS op 2019-11-23
Scoremotivatie
Bekwame vriendelijke handelaar

Review door Adrienne op 2019-11-22
Scoremotivatie
Ik werd héél vriendelijk en vakkundig geholpen door Jan. Hij geeft je dadelijk een gevoel van vertrouwen en eerlijkheid. Heel tevreden, top!

Review door Christel op 2019-11-21
Scoremotivatie
Wij zijn reeds jarenlang klant bij Meubelen Plu. Van bij de keuze van de meubelen tot bij de aflevering verloopt alles steeds uitstekend. Men krijgt nuttig advies, zonder dat de klant iets wordt opgedrongen. Er worden bovendien correcte afspraken over de levering gemaakt. De aflevering en desgevallend de montage van de bestelde goederen gebeuren telkens met de grootste zorg voor de te leveren meubelen én voor het reeds aanwezige interieur.

Review door Isabelle op 2019-11-17
Scoremotivatie
Een winkel met kwaliteitsmeubelen , en zeer vriendelijke mensen !

Review door Gerrit op 2019-11-14
Scoremotivatie
Zo moesten alle handelaars / vakmensen werken, echt altijd i.o.

Review door Ilse op 2019-11-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.