Ontdek de reviews van klanten van Meubelen Plu in Aarschot.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
vriendelijk, weet waarover hij spreekt, dringt niets op

Review door Roden op 2016-06-14
Scoremotivatie
Vriendelijk, goede uitleg, geduldig

Review door Verhaegen op 2016-06-14
Scoremotivatie
Vriendelijk en behulpzaam zonder zich op te dringen

Tips voor de handelaar
Uniek,blijf zo verder den

Review door Ariane op 2016-05-29
Scoremotivatie
Zeer goede service en kwaliteit

Tips voor de handelaar
Doe zo verder

Review door Leen op 2016-05-28
Scoremotivatie
Fantastisch familiaal bedrijf : volledig klantgericht

Tips voor de handelaar
Doe zo verder

Review door Luc op 2016-05-27
Scoremotivatie
aardig en vriendelijke mensen

Review door Aurélie op 2016-05-26
Scoremotivatie
dank u mensen

Review door Aurélie op 2016-05-26
Scoremotivatie
vriendelijke, dank u

Review door Aurélie op 2016-05-26
Scoremotivatie
aardig mensen

Review door Aurélie op 2016-05-26
Scoremotivatie
vriendelijke mensen en person

Review door Aurélie op 2016-05-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.