Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Bakkerij Martine is de vriendelijkste handelaar van Asse! 

Op Donderdag 3 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Hotel Royal Astrid te Aalst. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de Eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de Eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016
 
Nu kan u uw vriendelijkste handelaar nog een extra hart onder de riem steken, laat op Facebook zien dat ook u van mening is dat Bakkerij Martine de Vriendelijkste Handelaar van Asse is. Dit kan u doen door hun foto te liken of te delen via www.handelsgids.be/vh/facebook-wedstrijd/. De eerste tien handelaars met de meest vind-ik-leuks en keren gedeeld winnen een advertentie in het Vriendelijkste Handelaar magazine van Handelsgids. Laat uw vriendelijkste handelaar deze prijs winnen ! Like en deel hun foto!

Interview met Bakkerij Martine

“Het is een eer om deze award te mogen ontvangen. Vooral omdat het eigenlijk van de klanten komt. Ik had nooit verwacht dat de klanten mij tot Vriendelijkste Handelaar van Asse zouden verkiezen. Het is fijn om te weten dat mijn klanten mij, mijn personeel en onze inzet na al die jaren nog steeds waarderen. Ik heb niets speciaals gedaan. De lotjes lagen op de toonbank. Dus zo konden de klanten het zelf meenemen als ze dat wilden. Daarnaast deelden mijn personeel en ik de lotjes ook uit aan de klanten. Bij de volgende editie gaan we de Lente- en Eindejaarsactie wel meer uitleggen en nog extra promoten.”

“In het begin vond ik de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar niet zo belangrijk. Nu hecht ik er meer belang aan. De klanten en collega- handelaars spreken mij erover aan. Zo reageerden klanten dat ze fier waren om naar de Vriendelijkste Bakker van Asse te komen, en dat onze zaak een tien verdiende. Zulke reacties geven je natuurlijk een extra boost om zo verder te blijven doen.”

“De Lente- en Eindejaarsactie is een leuk extraatje die ik mijn klanten kan aanbieden. Zonder aankoopverplichtingen. Heel veel klanten deden mee! We gaven niet altijd lotjes mee aan klanten van de oudere generatie, omdat zij niet altijd over een computer beschikken.”

“Wij staan in Asse al 30 jaar bekend voor onze huisgemaakte Zellikse koek. Dat is een heerlijk krokant bladerdeegje, gevuld met een luchtige crèmevulling. Je kan het als koek of taart eten en het is enkel bij onze bakkerij verkrijgbaar. Naast onze fameuze Zellikse koek, bakken we ook dagelijks verse broden, kleine broodjes, ontbijtkoeken en patisserie. Bovendien veranderen we elke maand onze etalage en kan je ook cadeaus verkrijgen.”

“Handelsgids is voor ons iets extra. Het bezorgt ons goede publiciteit en het helpt ons om extra reclame te maken voor onze zaak. Een aanrader dus.”