Ontdek de reviews van klanten van Charel's ijs - bij Isabelle in Buggenhout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Gelukkig Nieuwjaar

Review door Sven op 2020-12-17
7,9 Top!...
Scoremotivatie
Top!

Review door Gabriel op 2020-10-04
Scoremotivatie
Top service!

Review door Stan op 2020-10-14
Scoremotivatie
Zo blijven verder doen ?

Review door Sandy op 2019-12-31
Scoremotivatie
De ijstaarten vallen steeds in de smaak en zijn ook altijd mooi versierd

Review door Bjorn op 2019-12-27
Scoremotivatie
Een top madame, altijd heel vriendelijk voor haar klanten. Lekkere ijs!

Review door op 2019-12-26
Scoremotivatie
Doe zo verder. Nergens vind je zo\'n ijscreme!

Review door Guido op 2019-12-25
Scoremotivatie
We hopen dat we nog veel bij jullie mogen passeren, wree lekker en we worden er altijd goedgezind van !!! Voor de rest wensen we jullie al het goede voor 2020 !!!

Review door Luc op 2019-12-23
9,3 ??...
Scoremotivatie
??

Review door Marita op 2019-12-22
Scoremotivatie
Een fantastisch 2020 voor een topmadam!

Review door Jana op 2019-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.