Ontdek de reviews van klanten van Charel's ijs - bij Isabelle in Buggenhout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Top!... 7,9 Review door Gabriel op 2020-10-04
Top service!... 8,3 Review door Stan op 2020-10-14
Zo blijven verder doen 😊... 9,6 Review door Sandy op 2019-12-31
De ijstaarten vallen steeds in d... 9 Review door Bjorn op 2019-12-27
Een top madame, altijd heel vrie... 9,7 Review door op 2019-12-26
Doe zo verder. Nergens vind je z... 9 Review door Guido op 2019-12-25
We hopen dat we nog veel bij jul... 10 Review door Luc op 2019-12-23
👍🏻... 9,3 Review door Marita op 2019-12-22
Fijne feesten!... 10 Review door Jill op 2019-12-22
Een fantastisch 2020 voor een to... 3,4 Review door Jana op 2019-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.