Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Op den Dijk in De Panne.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Exselente service en vriendelijkheid

Review door Peter op 2020-01-18
Scoremotivatie
IK WENS JOU EEN JAAR VOL WARMTE EN GELUK\r\nEEN JAAR VOL MOOIE MOMENTEN

Review door Linda op 2019-12-31
Scoremotivatie
Super bediening

Review door Kitty op 2019-12-26
Scoremotivatie
top Handelaar

Review door Roger op 2019-12-23
Scoremotivatie
ze is goed

Review door Sophie op 2019-12-13
Scoremotivatie
Beste wensen !

Review door Freddy op 2019-12-10
Scoremotivatie
Patisserie Op Den Dijk gelegen langs het kanaal Veurne- Duinkerke te Adinkerke en zoals de naam het zegt op den dijk. Men kan er van maandag tot en met zondag terecht voor diverse soorten brood en lekkere patisserie. De uitbaatster Nathalie is altijd opgewekt en heel vriendelijk tegenover haar klanten, daarom is dit mijn winkel bij uitstek.

Review door Ronny op 2019-12-10
Scoremotivatie
Al 20 jaar lang bezorgt Nathalie tijdens het ontbijt een glimlach op het gezicht van de inwoners van Adinkerke/De Panne, met topbrood - en patisserie gedurende het hele jaar lang! Een echte vakvrouw ;-)

Review door Boris op 2019-12-08
Scoremotivatie
Nathalie - de bazin van bakkerij Op Den Dijk - brengt je in de ochtend al een glimlach op het gezicht! Top madam!

Review door Iris op 2019-12-08
Scoremotivatie
Lekkere taart en smaakvol brood

Review door Seys op 2019-01-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.