Ontdek de reviews van klanten van De Kursaal in De Panne.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Doe zo verder

Review door Cindy op 2019-12-29
Scoremotivatie
Aangename avond gehad in mooi kader met lekker eten en vriendelijke bediening.

Review door Mieke op 2019-11-17
Scoremotivatie
Het is een zeer lekker restaurant de kursaal

Review door De Leener op 2017-04-09
Scoremotivatie
goeie ontvangst ; correcte maar vriendelijke behandeling

Over de ontvangst
zie hierboven

Over het interieur
zeer gezellig

Over product/dienst
zeer lekker

Over de service
zeer vlotte bediening

Review door Vanpoucke op 2017-04-06
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.