Ontdek de reviews van klanten van Seli's Noodlebar in Gent.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Doe zo voort, toi toi toi!!!

Review door Roel op 2021-01-04
Scoremotivatie
Gezond en lekker 2021 toegewenst!

Review door Ellen op 2020-12-31
Scoremotivatie
Super vriendelijk personeel! Ze geven je een echt welkom gevoel! Dat in combinatie met heerlijk eten in een fantastische stad! Wij komen zeker terug!

Review door Brenda op 2020-12-30
Scoremotivatie
prettige feesten aan Seli, Nick en collega\'s.

Review door Paul op 2020-12-29
Scoremotivatie
Top bediening. Zeer vriendelijk !!!

Review door Alex op 2020-12-22
Scoremotivatie
Fantastisch! Vanaf het eerste bezoek tot en met vandaag ontzettend vriendelijk. We worden altijd met een lach onthaald en zelfs nu ik er een jaar niet geweest ben nog altijd herkend! Niets op aan te merken, een persoonlijke touch zoals geen ander <3

Review door Vesko op 2020-12-22
Scoremotivatie
Hou vol !! t kan alleen maar beter worden . One day we will see each other again in your great restaurant . Groetjes

Review door Martine op 2020-12-22
Scoremotivatie
Altijd super onthaal , heel vriendelijk . Het is eten is super lekker ?

Review door Roselien op 2020-12-21
Scoremotivatie
hopelijk mogen jullie snel weer openen en kunnen we weer genieten van jullie gastvrijheid!

Review door Kaat op 2020-12-21
Scoremotivatie
Veel stekte tijdens deze zware tijd.\r\nHeel bijzonder om te zien hoe deze mensen doorgaan tijdens deze zware en onzekere tijden.

Review door Silas op 2020-12-21
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.