Ontdek de reviews van klanten van Seli's Noodlebar in Gent.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Always with excellent food and good service, although because of the covid now only the service is to take away, the packages always arrive with a card that makes the customer very happy.

Review door William op 2021-02-18
Scoremotivatie
Wij ontvingen heel lekkere dumplings!! Een snelle service en een super leuke gepersonaliseerde bestelling bij Seli’s noodlebar!

Review door Felix op 2021-02-14
Scoremotivatie
I want to wiiiiiiinnnnn

Review door Telma op 2021-02-12
Scoremotivatie
Lekker eten, met steeds een lieve boodschap!

Review door Isabelle op 2021-02-11
Scoremotivatie
Heerlijke dim Sum! Goede portie. Heel leuk dat de groenten in figuurtjes gesneden waren!

Review door Oke op 2021-02-06
Scoremotivatie
Lekkere noodles! 做得好! 保持美味的手工面条

Review door Eiling op 2021-02-06
Scoremotivatie
Is super lekker

Review door Saartje op 2021-02-02
Scoremotivatie
We wensen je het allerbeste in deze moeilijke periode!

Review door Robbe op 2021-02-02
Scoremotivatie
Altijd een zeer vriendelijke bediening en bovendien lekker eten. Wat wil een mens meer? Deze zomer gegeten op het terras. Hopelijk is dit een blijver.

Review door Geert op 2021-01-15
Scoremotivatie
Supervriendelijke bediening, superlekker eten!

Review door Marcos op 2021-01-09
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.