Ontdek de reviews van klanten van Lingerie Stefanie in Geraardsbergen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Hel vriendelijk en behulpzaam

Review door Marianne op 2017-12-28
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en behulpzaam, een plezier om bij Annick te gaan winkelen

Review door Martine op 2017-12-26
Scoremotivatie
supervriendelijk en grote keus

Review door Boon op 2017-12-23
Scoremotivatie
Bij Lingerie Stefanie word je steeds op een vriendelijke, behulpzame en deskundige manier geholpen.

Review door Luc op 2017-12-23
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en bereidwillig, zelfs al ben je er jaren niet geweest.

Over de ontvangst
Steeds vriendelijk, zelfs al ben je er jaren niet geweest.

Over product/dienst
Is vakbekwaam en kent je eisen.

Review door Rita op 2017-12-22
Scoremotivatie
Ik voel mij altijd gelukkig als ik bij Stefanie kom

Tips voor de handelaar
Een warm drankje aanbieden als zij mij ziet

Review door Eddy op 2017-12-22
Scoremotivatie
zeer vriendelijk vind ik

Tips voor de handelaar
ik vind het dik oke

Review door Claire op 2017-12-22
Over de ontvangst
Vriendelijk, zeer behulpzaam, top

Review door Cindy op 2017-12-17
Scoremotivatie
zeer vriendelijke ontvangst van Stefanie! Echt behulpzaam! Vriendelijke madame!

Tips voor de handelaar
geen verdere tips door te geven. Het is goed zoals het nu is! Houden zo!

Review door Karin op 2017-12-13
Scoremotivatie
altijd ontvangen met een glimlach

Tips voor de handelaar
voor mij is de dienstverlening perfect

Review door RITA op 2017-12-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.