Altijd lekker en verzorgd eten. Lekkere koffie...

G
Gerrit
2025-01-09
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Altijd lekker en verzorgd eten. Lekkere koffie en desserts. Fijne plaats om te vertoeven! Eddy en Sabrina zijn altijd vriendelijk.

Schrijf zelf een review over 't Perron - Koffiebar & eethuis Meer info 't Perron - Koffiebar & eethuis »