Ontdek de reviews van klanten van Garage De Clerck in Haacht.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Deze handelaar doet er met de glimlach, steeds alles aan om zijn klant te helpen.

Review door Marleen op 2018-01-08
Scoremotivatie
Steeds hulpvaardig. Vriendelijk. Doen hun best om naar bestvermogen de klant zo spoedig mogelijk te helpen.

Over de ontvangst
vriendelijke ontvangst

Review door Willy op 2018-01-08
Over de verkoper
Linda

Review door Felix op 2018-01-08
Scoremotivatie
De beste garagist van de streek. Perfecte service en zeer klantvriendelijk!

Review door Gerd op 2018-01-08
Scoremotivatie
Altijd ten dienst van de klant.

Over de ontvangst
12 op 10 zou beter zijn. Maar dat kan dus niet. Spijtig

Review door Chris op 2018-01-08
Scoremotivatie
Altijd beleefd en tijd voor een babbeltje

Review door HENRI op 2018-01-08
Scoremotivatie
Telkens vriendelijke ontvangst, goede service.

Review door Chris op 2018-01-08
Scoremotivatie
super vriendelijk, super service

Tips voor de handelaar
perfectie kan niet worden verbeterd. doe zo voort!

Review door Pieter op 2018-01-08
Scoremotivatie
Vanaf het telefonisch contact, tot het ontvangen van de autosleutels : supervriendelijk! Bij afgifte van de sleutels vriendelijk ontvangen, correcte behandeling van de huurwagen én een eerlijke service. Bij ophalen van de wagen steeds een duidelijke uitleg van de gedane werken.

Tips voor de handelaar
Ik heb geen tips. Jullie service zorgen ervoor dat ik mijn tweede wagen in de toekomst graag bij jullie aanschaf.

Over het interieur
De showroom heb ik niet gezien vanbinnen. Als interieurarchitecte zou het interieur van de balie bij de werkplaats uiteraard een facelift kunnen krijgen, maar alles is netjes, ruimte genoeg, toegankelijk voor mindervaliden, zitplaatsen, ..

Review door Sofie op 2018-01-08
Scoremotivatie
persoonlijk contact met de persoon die aan de auto werkt, ben hiervoor speciaal met KIA gaan rijden omwille van de garagist die aangeraden werd - ik was het beu om de auto op een parking achter te laten, me aan te melden aan een balie, problemen aan een bediende te moeten uitleggen, en de auto terug te krijgen zonder dat het probleem opgelost was.

Review door Marina op 2018-01-04
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.