Ontdek de reviews van klanten van Oud Huys Mariman in Hamme.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd lekkere bakkerij artikelen en vriendelijke bediening.

Review door Bea op 2018-12-19
Scoremotivatie
veel en vriendelijk personeel en ruim aanbod van patisserie!

Tips voor de handelaar
doe zo verder!!

Review door Kristien op 2017-01-11
9 ja...
Tips voor de handelaar
ja

Review door Thérèse op 2016-01-09
Scoremotivatie
Je wordt altijd ontvangen met een lach en ze gaan je altijd proberen verder helpen. Zo geven ze alternatieve oplossingen wanneer er een bepaald product er niet meer is. Ze houden het hoofd ook redelijk koel wanneer er lange wachtrijen staan en proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Tips voor de handelaar
Overal een prijskaartje en naamkaartje bijplaatsen. Het is een druk bezochte bakker, als er een naamkaartje bij zou staan dan kan je al eens rapper iets nieuw proberen en nieuwe heerlijke dingen ontdekken. Misschien is het ook aangeraden om een andere plaats te voorzien om de bestellingen te leggen. Het is al een hele verbetering dat het rek er staat maar toch vinden mensen niet altijd hun bestelling terug. Door die in een andere ruimte te plaatsen en de bestellingen alfabetisch te rangschikken zou dit probleem misschien kunnen verholpen worden.

Review door Maaike op 2015-12-23
Scoremotivatie
iedereen heeft al eens een mindere dag . dus 9.5vindt ik een mooie score

Tips voor de handelaar
zoals het nu gaat is het prima

Review door Helene op 2015-12-19
Scoremotivatie
aanbod van brood en patisserie is heel groot.de tearoom aan de bakkerij is ruim en gezellig.ook keilekkere pannekoeken en marsepein.Een aanrader!!

Tips voor de handelaar
Doe zo verder!!

Review door Kristien op 2015-12-18
Tips voor de handelaar
Doe en reken de charcuterie apart. wachttijden zullen verkorten want vele mensen komen enkel voor de bakkerij

Review door Sven op 2015-12-18
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.