Ontdek de reviews van klanten van Oud Huys Mariman in Hamme.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
doe zo verder

Review door Fritz op 2022-12-23
Scoremotivatie
vriendelijke bediening met daadwerkelijke raad waar nodig;\r\nGoede openingsuren\r\ngemakkelijk bereikbaar en een ruime parkeerplaats

Review door Pierre op 2020-12-27
Scoremotivatie
Prettige feestdagen en een zeer gezond 2021

Review door Adrienne op 2020-12-17
Scoremotivatie
Uitstekende service

Review door Mauro op 2020-10-14
Scoremotivatie
Alles was in orde.

Review door Yana op 2020-10-08
Scoremotivatie
Enorm veel keuze in de winkel.Dikke proficiat.Onlangs een luxeontbijt gehad maar was volgens bijna alle aanwezigen te weinig charcuterie op het buffet:geen prepare,geen krabsalade,....Misschien een aandachtspuntje.Voor de rest oke.

Review door Jerome op 2019-12-08
Scoremotivatie
EEN SCHEIDING TUSSEN BROOD AFDELING EN VERSAFDELING VOOR EEN VLOTTERE BEDIENING. Nu soms te lange wachtrijen en wachttijden voor mensen die enkel komen voor bestelling in de broodafdeling.

Review door Erik op 2019-12-08
Scoremotivatie
DE BROOD &TOESPIJS BEDIENING SPLITSEN VOOR EEN VLOTTERE BEDIENING

Review door Erik op 2019-11-02
Scoremotivatie
Goede bediening in een aangenaam kader met een grote verscheidenheid aan degelijke producten zoals gebak, brood en vleeswaren.

Review door Pierre op 2018-12-28
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening;; Veel keuze en goede kwaliteit. Goede openingsuren.

Review door Pierre op 2018-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.