Ik ben al meermaals goed geholpen door...

A
Anoniem
2025-08-07
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Ik ben al meermaals goed geholpen door K-service. Ik had stukken aan mijn koffiemachine en de vaatwasser. Alles werd professioneel verholpen. En je krijgt er elke keer gratis advies bij over het gebruik en onderhoud van je toestel. Ik zou iedereen K-service aanraden owv de prijs/kwaliteit, de goede service en het advies.

Schrijf zelf een review over K-Service Meer info K-Service »