Altijd vriendelijk , als we enkele broden...

C
Christine
2016-01-08
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk , als we enkele broden bestellen die ze misschien die dag niet bakken is alles toch ok en altijd met een glimlach . Hun producten zijn ook altijd heel lekker.

Tips voor de handelaar
Ik zou er niet één kunnen bedenken

Schrijf zelf een review over Brood en banket Vanryckeghem Meer info Brood en banket Vanryckeghem »