Ontdek de reviews van klanten van Ambachtelijke Slagerij Verheyden in Herent.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
vers en verzorgd

Review door Marcel op 2018-12-14
Scoremotivatie
Een groot assortiment van zelfgemaakte topprodukten en heel vriendelijke bediening... een echte aanrader. Proef zeker de pensen en de "Fonskes3 ....mmmhhhhh

Review door Luc op 2018-12-12
Scoremotivatie
Grote bereidwilligheid tot het beantwoorden van al je vragen mbt hun vleeswaren, milieubewust ( je kan er zelfs je eigen charcuteriebewaardozen meebrengen om de verpakkingsafval te verminderen, proficiat)

Review door Monique op 2018-05-28
Scoremotivatie
Zeer gedienstig en hulpvaardig.

Over product/dienst
Goed maar prijzig.

Review door Albert op 2018-05-18
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening al hangt veel af van wie u bediend

Over de ontvangst
Niet veel onthaal/verwelkomong. Binnen komen en in het rijtje staan tot het jouw beurt is

Over het interieur
Functioneel

Over product/dienst
Zeer goede kwaliteit

Over de service
Redelijke snelheid waardoor zelfs bij veel klanten de wachttijden niet te hoog oplopen

Over de verkoper
Hangt natuurlijk ook hier weer af wie u bediend

Review door Marc op 2018-05-18
Scoremotivatie
steeds met de glimlach!

Over de ontvangst
snelle bediening!

Over het interieur
altijd netjes!

Over product/dienst
Het beste vlees in de omgeving!

Over de service
steeds paraat

Over de verkoper
steeds beleefd!

Review door Els op 2018-05-17
Scoremotivatie
Supervriendelijk en gedienstig !

Review door Patrick op 2018-05-16
Scoremotivatie
Ook vriendelijkheid buiten de beenhouwerij is een must voor een zelfstandige. Graag vriendelijke uitleg naar klanten en vriendelijkheid naar eigen personeel toe (zeker in bijzijn van klanten): niet elke klant weet dat er geen lactose in jullie gehakt zit... Met de ogen draaien kan absoluut niet en korte, botte antwoorden worden niet geapprecieerd (ook al is het de zoveelste vraag van een klant en slaat de vermoeidheid toe)

Over de ontvangst
Vaak nog aan het babbelen bij binnenkomen klanten, afleiding van beginnende en vertrekkende personeelsleden.

Over product/dienst
Jammer dat het spek al blauw begint te kleuren in de toonbank en daardoor nooit aan mij verkocht wordt. Ooit al gehad dat het vlees 's middags afgehaald werd en 's avonds niet meer gegeten kon worden: echt niet vers (feestdagen). Over het algemeen wel lekkere producten.

Over de service
Vaak ontbrekende producten. Sommige dingen koop ik nu standaard in een andere beenhouwerij.

Review door Van Hamme op 2018-05-14
Scoremotivatie
Zeer goede kwaliteit van de aangeboden producten, zeer vriendelijke bediening.

Review door Elza op 2018-04-04
Over het interieur
bij het aanschuiven blijven klanten vaak in dezelfde hoek aanschuiven (waar het rauwe vlees tentoongesteld wordt), waardoor het moeilijk is je keuze op voorhand te maken

Over de service
soms lange wachttijden

Review door Nicole op 2018-03-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.